close

噢~這首傑西唱的歌也很好聽>w<

一樣也是西洋歌曲><

沒聽過的我建議你去聽><(誰會沒聽過!?

總之就是老話一句:好聽到爆>w<

 

網址:http://www.youtube.com/watch?v=UJtB55MaoD0&feature=fvwrel

歌詞 ↓ ↓

 

 

I'm feeling sexy and free
我感覺性感自在

Like glitter's raining on me
全身散發閃耀光芒

You like a shot of pure gold
而你就像純金般奪我眼目

I think I'm 'bout to explode
我想我快忍不住了

I can taste the tension like a cloud of smoke in the air
我能品味到這份緊張感就像散在空中的煙雲

Now I'm breathing like I'm running cause you're taking me there
而現在的我已呼吸急促 因為你帶我來這

Don't you know...you spin me out of control
難道你不知道 你快讓我失控了

Ooh ooh ooh
喔 喔 喔~

We can do this all night
就這樣搞翻整晚

Turn this club, skin tight
轉動夜店 緊緊相融

Baby come on
寶貝 快來吧

Pull me like a bass drum
快像大鼓般演奏我

Sparkin' up a rhythm
激起屬於我們的節拍

Baby, come on!
寶貝 快來吧!

Ooh ooh ooh ooh
喔 喔 喔 喔~

Rock my world into the sunlight
快震撼我的世界 讓人身陽光滿溢 

Make this dream the best I've ever known
然後做場從未有過的美夢

Dirty dancing in the moonlight
就這樣濕身熱舞在月下

Take me down like I'm a domino
再把我像骨牌般推倒吧

Every second is a highlight
當我們忘我撫摸彼此時

When we touch don't ever let me go
每一秒鐘都是段高潮 

Dirty dancing in the moonlight
就這樣濕身熱舞在月下

Take me down like I'm a domino
再把我像骨牌般推倒吧

You got me loosing my mind
你讓我意亂神迷

My heart beats out of time
害我的心跳到不行

I'm seeing Hollywood stars
就像看見了好萊屋的巨星

You stroke me like a guitar
快把我當吉他般彈奏

 

(副歌)

 

Ooh baby baby got me feeling so right
喔 寶貝 寶貝 快讓我爽快

Ooh baby baby dancing in the moonlight (X3)
喔 寶貝 寶貝 就讓我們在月光下暢舞吧

arrow
arrow
    文章標籤
    分享 西洋歌曲
    全站熱搜

    霜D糖x 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()